Log in with your MaiOtaku account.
Home Forum Anime Search Newest Help
squirrelatemycookie

squirrelatemycookie

33 year old Male
Single
Last online about 19 hours ago
FL
Please login to post.
squirrelatemycookie
Not gonna lie. Any woman suggesting this would have instantly stolen my heart. I’d bring Parmesan potato chips and suggest Attack on Titan because I feel like it fits the having a fort thing. :3
sakurakiss
I say we build a blanket fort, bring all our favorite snacks, and binge-watch anything of your choosing. ♡
sakurakiss
sakurakiss @sakurakiss Attack On Titan would be a good choice. Those chips look good also, aha.
squirrelatemycookie
Ok. Serious guy talk here. Any guys thinking about making this the first message you send a girl, why are you thinking this will work? When have you ever heard of a guy saying this actually getting laid? When has a woman’s response to this ever been anything other than instant blocking or telling you to F yourself? If you are lonely and horny, this crap isn’t gonna help you. So just stop.
sakurakiss
Pic
Please stop sending me messages like this. I'm not interested.
wei_ying
Rose Mommy® @wei_ying Go to a mod if it persists Kura. Hope you stay okay <3
sakurakiss
sakurakiss @sakurakiss I will! I’ve blocked him. <3
wei_ying
Rose Mommy® @wei_ying That’s good
squirrelatemycookie
I had this situation a couple days ago. I’m minding my own business and randomly one of my coworkers asks me “how many bodies you got?” And I’m like “da fuq you just say? What kind of serial killer question is that?” But I’ve also heard some people say “bodies” just to generally refer to people as a group regardless of context. Not gonna lie. Hearing more people use this phrase feels kinda creepy to me.
wei_ying
(1:30 PM Tue. Jan 31st) I really laugh when people use the term “body count” to speak of past partners XD. I always think of the murderous type of body count and think everyone is out here killing people and admitting how many bodies they have in their kill count... I always end up remembering they mean partners they’ve slept with, but I still laugh. Lol
squirrelatemycookie
Long story short. Had a complicated toxic relationship with my parents that basically kept me under house arrest and made it difficult to leave the house just to go to the grocery store of my own volition. Not literal house arrest. Just severely restricted options for mobility. Kinda hard to meet women in that situation. Would have to write a whole book just to give context. But that issue is pretty much resolved now. So hoping I can turn things around now. On a side note, online dating has been a pretty meh experience. Fake profiles, scams, blah blah blah. So I’ve mostly just stuck with talking to people IRL.
squirrelatemycookie
Anything with cheesecake pieces in it. Went to a self serve ice cream shop and got strawberry ice cream with white chocolate and cheesecake. :3
Continue