Log in with your MaiOtaku account.
Lost Password
Home Forum Anime Search Newest Help
a_wesley_g

Wesley-sensei

Male
Last online 28 days ago
MO
Please login to post.
a_wesley_g

I’m back for a short bit.

verucassault
VerucAssault @verucassault welcome back wessslay
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g I was catching up on some of the forums I missed out on while I was gone, and reading your comment I genuinely found myself in awe of your intellect, and just wanted to say so.
verucassault
VerucAssault @verucassault Thanks! What were you reading?
verucassault
VerucAssault @verucassault oh... THAT thread. I figured it out. LOL.
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g Yes... lol... I normally steer clear of from commenting on that stuff. I don't have the patience for it. Especially when youth today think debating means claiming anything that doesn't support their narrative is irrelevant. Debating has become too underhanded and dishonest, and I honestly can't tell if that's simply their tactics, or if they really are just foolish.
verucassault
VerucAssault @verucassault hmmm I think it will get back to normal after election, the holidays, and at least the majority of Jan depending on how long the vote tally takes. Then we can go back to focusing on something other than Capitol Hill bullshit.
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g I truly hope so. With the amount of hatred politics is breeding right now, I'm truly fearful things will just to continue to spiral out of control. If it keeps up, it may get to a point that they can't reel back in.
verucassault
VerucAssault @verucassault Shame on you for having a life outside of the internet and running off!
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g You beat me to it.
a_wesley_g

Happy 4th of July everybody!

senpaisamasan
Jun 27, 20 at 5:54pm
Pic
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g I could see myself falling for that.
a_wesley_g

On days like this I miss Eggo

leah_sizemore

hey wesley sensei how are u doing today

a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g So busy I barely have any time to watch anime. But I'm doing good thank you.
thesailingteacup

Nice to see you online again!!! :) I was wondering where you went. I hope things are good with your lady!

a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g I took a break for a while. It’s been a super busy summer. I got put in charge of the phone systems two different hospitals. Running back and forth between them has been tiring. Mostly though things have been going well recently, thank you.
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g How are you doing? I saw you’re a moderator now.
thesailingteacup
TheSailingTeacup @thesailingteacup oh wow! Ahhhh I would not want that job xD I'm sure they're calling you all the time like FIX ITTTTT. I haven't been the best, but semi trying still I guess hah. Yeah i am :) luckily a decent amount of people are now so I think things have been smoother. You missed the troll tales xD
a_wesley_g
thesailingteacup
TheSailingTeacup @thesailingteacup lol there were a ton of random and absurd troll posts with super racist and hateful things and they BOMBED mo really hard. They kept coming back. I hope they're gone, but idk? I haven't seen them lately; but it could be another mod deleting them quickly!
a_wesley_g

Happy New Year everybody.

thesailingteacup

lol I must have looked at this while sleepy bc I just now saw it again!

I WANT THAT TEA SET!!!! >.>....hmmmmm

I hope you are having a lovely holiday? Any plans?

a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g No plans. Just going to watch my nieces open presents. Waited until today to do all my Christmas shopping. I'm such a procrastinator.
thesailingteacup

Happy Turkey Day Wes!!!! Hope you have fun with your gal and family!

a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g thank you... you as well.
thesailingteacup

Idk I used to be pervy and then I feel like I came off as the pervy old lady. I'm just now watching Naruto. Basically I'm the pervy sage xD but backwards, and I at least am open and honest instead of peeping xD

a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g lol... I constantly worry about coming across that way, even though I very very rarely ever say pervy stuff.
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g Naruto runs on and on forever. I there's over 750 episodes and still more coming. :P If you're enjoying it, you won't have to worry about running out of episodes anytime soon.
a_wesley_g
Wesley-sensei @a_wesley_g And you're far from being an old lady.
Continue